Heeft u een goed beeld van uw klanten?


Uw bedrijf of organisatie kent heel veel doelgroepen met wie u door middel van teksten communiceert. Ten eerste natuurlijk uw klanten. Heeft u een goed beeld van uw klanten? Wie zijn zij; wat is het opleidingsniveau; wat willen ze van en over uw organisatie weten? Wat wilt ù dat uw klanten van u weten?

Begrijpen uw klanten u?


Stel dat u op al deze vragen een antwoord heeft (u heeft bijvoorbeeld een goede marketingafdeling), weet u dan ook zeker dat u op de juiste manier met uw klanten communiceert? Begrijpen zij uw mailings wel? Roepen uw brieven nooit vragen op? Is uw website logisch, begrijpelijk en duidelijk voor uw klanten?
Als u zeker weet dat het antwoord op deze vragen "ja" is, dan heeft u voor de communicatie met uw klanten de deskundige analyses van DSP-TekstoR niet nodig...

Handleidingen en gebruiksaanwijzingen die alleen maar geld kosten


U denkt dat het laten schrijven van een goede handleiding of gebruiksaanwijzing voor uw producten duur is? Misschien heeft u gelijk (als u DSP-TekstoR even buiten beschouwing laat).
Vergis u niet! Een niet professioneel geschreven handleiding of gebruiksaanwijzing is altijd duurder! Klanten die op verkeerde knoppen drukken, onder stroom komen te staan of radeloos en kwaad uw klantenservice bellen...het kost u alleen maar geld en op z'n minst raakt het imago van uw bedrijf beschadigd!
DSP-TekstoR kan u helpen deze schade te voorkomen!

doelgroepen